لوگو
لوگو
,

ماشین ظرفشویی اینوکسان 540 قطعه

تومان90,000,000

  1. وارد کننده : استیل ورک
  2. کشور سازنده: ترکیه
  3. ابعاد محصول :62 * 60 * 84 سانتیمتر
  4. وزن دستگاه: 50 کیلو گرم
  5. ظرفیت مخزن: 25 لیتر
  6. مدل دستگاه : BYM 052 UNDER COUNTER
  7. جنس بدنه دستگاه :استیل ضد زنگ
  8. کاربرد:شستشوی انواع ظروف – لیوان – قاشق – چنگال و چاقو 
  9. منبع تغذیه دستگاه :تک فاز
  10. ظرفیت شستشو :540 بشقاب در ساعت
  11. دارای سیستم شستشوی متمرکز
  12. دمای شستشوی تا 85 درجه سانتی گراد 
  13. دمای آبکشی 90 درجه 
  14. قدرت المنت:2200 وات
  15. میزان صدا:7 دسی بل
  16. گارانتی:24 ماه استیل ورک
  17. ارسال به سراسر کشور

اگر هر بار که به آشپزخانه‌تان سر می‌زنید، با دیدن انبوهی از ظرف‌های کثیف احساس می‌کنید که آشپزخانه‌تان به میدان جنگ تبدیل شده، وقت آن رسیده که یک ماشین ظرفشویی پر قدرت به کمک‌تان بیاید. ماشین ظرفشویی اینوکسان 540 قطعه مدل BYM 052 UNDER COUNTER دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید تا به سرعت و به راحتی از شر همه این ظرف‌های کثیف خلاص شوید.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اینوکسان 540 قطعه

این دستگاه با ظرفیت شستشوی 540 بشقاب در ساعت، حتی برای بزرگ‌ترین رستوران‌ها نیز مناسب است. این ماشین ظرفشویی صنعتی با ابعاد 62 * 60 * 84 سانتی‌متر و وزن 50 کیلوگرم، به راحتی در هر فضای کوچکی جا می‌شود. حتی زیر آن کابینت !بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده که هم مقاوم است و هم درخشش خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد. مخزن 25 لیتری آن هم به اندازه‌ای بزرگ است که دیگر نیازی نیست هر بار ظرف‌ها را به چند دسته تقسیم کنید.

شستشو و آبکشی که هر چیزی را درخشان می‌کند

دمای شستشو تا 85 درجه سانتی‌گراد و دمای آبکشی 90 درجه، به این معناست که هیچ کثیفی یا لکه‌ای نمی‌تواند از دست این دستگاه فرار کند. قدرت المنت 2200 وات، کار شستشو را سریع و مؤثر انجام می‌دهد و سیستم شستشوی متمرکز، هر قسمت از هر ظرف را به خوبی تمیز می‌کند. فقط تصور کنید که چطور ظرف‌های شما از چربی‌ها و لکه‌ها خلاص می‌شوند و مثل روز اول درخشان می‌شوند.

صدا؟ اصلاً نگران نباشید

با تنها 47 دسیبل صدا، این دستگاه در حین کار تقریبا هیچ صدای اضافی تولید نمی‌کند. دیگر نیازی نیست نگران سر و صدای زیاد باشید. می‌توانید با خیال راحت در کنار این دستگاه به موسیقی گوش کنید یا با همکارانتان گفتگو کنید.

قیمت ماشین ظرفشویی اینوکسان 540 قطعه

قیمت این دستگاه، 90 میلیون تومان است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره در مورد خرید، با ما تماس بگیرید. تیم ما در استیل ورک با کمال میل به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید ماشین ظرفشویی اینوکسان 540 قطعه

اگر آماده‌اید که از شر شستن ظرف‌ها خلاص شوید و آشپزخانه‌تان را به یک محیط راحت و تمیز تبدیل کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق وب‌سایت ما سفارش خرید خود را ثبت کنید. ما در استیل ورک با کمال میل آماده‌ایم تا کمک کنیم که تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را به روز کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی اینوکسان 540 قطعه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *